Besatt av att vara brun

Det är jag.
Just nu as we speak så är jag inte så brun eftersom att jag går på pencilin vilket gör att jag inte får sola eller sitta i solen allt för länge.
Jag var inne på youtube igår kväll och la märke till att det är jättemånga som strävar efter att bli så bruna som dom kan bli, det är faktiskt ingenting jag lagt märke till förut.
Det är jättefarligt att sola solarium för mycket precis som som det är farligt att röka det vet alla.
Men man gör det endå.
Då jag väl köper ett solariumkort som gör att jag kan sola varje dag i en hel månad så solar jag ungefär varannan dag.
Jag har inte solat solarium på ett tag nu senast var i sommras (svenskt väder hallå) och det var bara 3 gånger ungefär.

Den här bilden är från 2007 runt november.
Då var jag mer grisrosa haha.



Den här bilden är från halloween 2008.
Det var då det blev en trend bland mina vänner att köpa det här
"Sola hur mycket du vill under en månad".




Jag nu.


När jag har slutat ta tabletterna så ska jag börja igen, jag vet att risken för hudcancer är stor.
Men, aa men men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0