The dinner



Jag älskar mina vänner dom är bäst helt enkelt, riktiga vänner finns alltid där för en!
Dock kan man ju bli lurad och tro att någon faktiskt är din vän när det i själva verket inte stämmer någonstans.
Haha jag önskar att jag kunde tro på "keep your friends close and your enemies closer".
Så jävla kasst funkar inte här i alla fall haha, om jag ogillar någon så vet den personen det.
Eller det kanske beror på hur mycket jag ogillar personen om jag har respekt för personen så är jag lite mer diskret varför vara elak liksom höhö.

Bilden är riktigt Classic alltså till vänster är my husband holm och längst till höger sitter jaaag.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Hannah

sv: True, man kan inget annat än älska Twilight böckerna !

2009-09-01 @ 18:38:12
URL: http://hannahtoomey.blogg.se/
Postat av: Husband Holm

I love u bebepie.

Anyway...jag älskar bilden. MEN om jag hade förbättrat den så skulle det vara att vi skulle sitta i ett slott, med ett mkt längre bord med vinröd duk. Slottet är bara upplyst av stearinljus och chandeliers. jag skulle vart en man på riktigt med kostym. Du skulle vara kvinna och ha på dig en balklänning. Vi skulle äta stek och dricka vin. Mitt bakhuvud skulle synas så man ser ut över hela det 10 meter långa bordet, tills man ser ditt ansikte, stirra på mig. visions

2009-09-02 @ 17:55:06
URL: http://youareafever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0