Dagens ord

"Fy fan janne" --> Detta är ett uttryck som jag andvänder nästan för ofta. Om jag råkar säga det till någon som aldrig hört det förut så får jag höra "Vem är Janne?" hela tiden.
Detta kan man andvända när man blir småarg eller om någon säger "vi börjar om 5 min!" liksom sånt vill vi inte höra.

Fläsh --> Fuck you jag stavar inte rätt nej, men det är mina ord vi pratar om så read that first word biatch.
Fläsh är det fläshigaste ordet out there, detta ordet kan du andvända i precis alla samanhang.

Svin --> this is THE word, det här ordet andvänder man när man är irriterad eller när man inte orkar med folks frågor "nej ditt svin" så enkelt är det, put em hoes down!!

God --> som i Gud. Säg det med attityd då visar du att you do not aprove of någonting, som om du ser en hoe "goode.." lägg alltid till ett E i slutet.

Holm --> när du inte har någonannans namn att missbruka.

Betch --> well dah


VARSÅGOD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0